Pages

Joker - Battle Başladı şarkı sözleri

9 Mayıs 2013 Perşembe



Battleın başladığını hatırlatırım kaşlarım çatık


Aklında sakladığın punchı s*keym git saçlarını yatır


Kalbimin çakraları açık haline kankaların acır


Bi tane tam kalan amacı yapma dissin sapmasın amacı


Gebertip attığımda leşini öderim kan paranı


Acıklı bir hikaye yazdım kancık küfür tatlandırıcılı


Kafiye yapmak için kasma taktım tacımı


Kingsize yaptım aşırı doz rap ağrıttı başını


Tek barla kalktı naşınız bana dava açınız


Ekranda reklam yıldızı rapçi seyretmeye karşıyız


Devlette kadro açığı varken emekli maaşıyım


Gençler deklarşön aşığı olmuşken mehter marşıyım


Neden mi hep revaçtayım aldım karnım aç kayıt


Elimde sapan vardı herkesin arkamdan taşlayıp durdular


Tekrar taşlayıp durdular tekrar taşlayıp buldular belalarını


Ağzınızı tekrar açmayın !


Çünkü bu şehirde kingsize tek battle köprü altlarında freestyle rap


Benimde bi sabrım var dikkat et alem-i cihan olsan yok hiç çare…



Joker - Battle Başladı şarkı sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder