Pages

Anıl Piyancı - İnan İsterdim Şarkı Sözü

17 Mayıs 2013 Cuma

Anıl Piyancı – İnan İsterdim Şarkı Sözleri


İnan ki isterdim hiç yorulmamak ışık dünyada


Herkes için eşit olsun koşullar


Görmek isterdim işlerimi yolunda


Ve sevdiğim herkesi eşi dostu kolumda


Yanımda isterdim ölümsüzlük olsa


Geri gelse dedem sarılıp da gönül gözüm doysa


Severdi sigarayı içse de dokunmasa hiç ona


Dağlarında sapsağlam bir çoban


Olarak kalsaydı Aydınlı efe aman ormancı deyip de saydırdı gene


Atıp mağaraları açıp da kollarını büyüttü kaç torun cesaret yollarını


Gösterdi hepimize bugünse dinlerdim tekrar


Cenazene gelemedim dillendi etraf


Konuştun rüyalarıma gelipte benimle Piyancı soy adını iyi taşı evlat


İsterim yok olmasın kültür çocuklar oyun için inemiyor sokaklara ürküp


Verildi geçmişte haksız yere kaç kere halkını savunan ozanlara sürgün


İnan ki isterdim tavrım keskin ama pislendi insanlar halkım keriz


Ülkem bi çöplük değil kalsın temiz nasıl olur körfez dönüşür altın deniz


Nakarat


İnan isterdim ama yok çaresi


Binlerce insan var dünyada çaresiz


Tek seçenek var gitmek burdan


Ama korkakça davranmaksa ….


Gerçek anlamıyla özgürlüğü tatmak gördüğünü saklar


Bu beyin ama gördüğüne kanma kördüğüme bağlar


Hayatın gidişatı kontrol dışındadır hep öldüğümüz anlar


İnan ki isterdim her sabah keyifle kalkmak yataktan güne merhaba


Deyipte başlamak güneşli her taraf ama öyle değil gazeteler kan revan


Moralim bozulur ve sayfalar kapalı kalır hep işimiz gücümüz var kafamı kalır ey


Deyipte kaçarız sorundan uzaklaşırız sonunda kucaklaşırız olur da bunaklaşırız


Bize sahip çık tanrım burada hain çok arttı benimse halim yok artık


Bu çağı tarih not aldı insan ırkına şu son yüzyıl varis tokattı


Ve bunu gerçekten hakettik biz maket miyiz bak bi kukla ordusu gibi de var ipimiz


Kalitemiz gayet uygun köle olmak için yine de durmaz karalar kalemimiz


Talebimiz ne ki söyle haremimiz büyük mü olsun hayır dar evimiz


Sarepeyiz ve şuan istediğim dediğim inandığım her şeyin yıkıldığı karedeyiz !


Nakarat


İnan isterdim ama yok çaresi


Binlerce insan var dünyada çaresiz


Tek seçenek var gitmek burdan


Ama korkakça davranmaksa ….



Anıl Piyancı - İnan İsterdim Şarkı Sözü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder