Pages

Pi10 & Sehabe - Yangın Merdiveni Sözleri

16 Kasım 2012 Cuma

/////Sehabe

İyi olup olup olmadığımı düşünüp Sormadı kimse
Belki üzülmüştür diyipte sormadı kimse
Belki açıkmıştır yani adam belki karnı toktur
Duyduğum tek soru sen şarkı varmı yok mu?

Haklıydınız belki belki değil
kendime Çokça dedim bırak terkedeyim
bende neyi paylaşamaz hasımlar dertte değil
her kafada ses var ama dostum nerde beyin
Benim beyazım beyaz siyah siyahım kesinlikle istemiyorum
hayatımda politik oyunlar falan yolumdan
daha dönmedim ben oglum ölmedimde

doğru ama zanneder çok keyfimden gülmüyorum
tutmadığım sözlere kefilim daha
en kötü dürüstlük yalancılıktan iyidir lan
seha tahtadan yapılan yangın merdiveni
üstüme alevler ateşler giydir pat



Üşüdüm çokça bende tüm geceler aynı
Dudaklarına sarılmamda mevsimüdafaydı
Isıtmadı Sende Beni Yıldız Olup Kaydın
Belki Yolun sonu Buydu Belki başındaydık

/////Pit10

Cilayla parlat bağlan hayallerine sağlam
Pazarla kendini hakettiğin pafirli düşüncelerini yalan
Yalanda sanma inandığın kadar varsın ve herşey saçma
Ve herşey laçka dostluklar aşklar
imkansız olan tek şey boşluktan kaçmak

Bir gün öğrenirsin düşünmeyi analiz etmeyi
Tanırsın dünyayı zorluklar başlar

/////Sehabe
Üşüdüm çokça bende tüm geceler aynı
Dudaklarına sarılmamda mevsimüdafaydı
Isıtmadı Sende Beni Yıldız Olup Kaydın
Belki Yolun sonu Buydu Belki başındaydık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder